(05) 398 30 00 tajnistvo@osdeskle.si
Select Page

Učenci 7. a razreda smo od 3. do 7. januarja teden dni preživeli v Cerknem, kjer smo smučali po belih strminah, se kepali, hodili na sprehode in skozi številne dejavnosti spoznali mesto in druge zanimivosti.

Vsak dan je bil zanimiv in je prinesel kaj novega. Nekaj vtisov želimo podeliti tudi z vami. Da bodo spomini ostali živi, sta s fotoaparatom poskrbela učitelja Boštjan in Martin.

Več slik najdete v galeriji.

1. dan:

V ponedeljek zjutraj smo vstali že zelo zgodaj, saj smo se pred odhodom morali samotestirati. Po eni uri vožnje z avtobusom smo prispeli v CŠOD, kjer smo odložili prtljago, takoj zatem pa odšli na smučišče. Tam smo se učili smučanja približno štiri ure, nato pa po prihodu v dom pojedli kosilo. Po obroku smo svojo prtljago odložili vsak v svojo sobo, potem pa imeli prvo dejavnost – fotolov – ki nas je vodil skozi mesto in nam razkazal njegove znamenitosti. Sledila je večerja, nato pa spanje.

Naslednji dan so nas zgodaj zjutraj vrgli iz postelje, saj smo morali hitro pojesti zajtrk, da smo šli na smučišče. Tam smo smučali približno štiri ure, medtem pa pojedli malico, ki so nam jo pripravili, in popili topel čaj. Po prihodu v CŠOD smo se preoblekli in šli na kosilo. Ta dan smo imeli kar dve dejavnosti. Prva je bila fotozgodba – kjer smo po skupinah izdelovali stripe in jih zatem predstavili ostalim. Po prvi dejavnosti je sledila naslednja – voda in njene skrivnosti – pri kateri smo z vodo izvajali razne poskuse. Po težkem dnevu je sledila večerja in spanje.

Ta dan smo morali vstati še bolj zgodaj kot poprejšnje dni, saj smo se morali samotestirati. Med testiranjem so nam sporočili, da ne bomo šli na smučišče, saj je bilo zaprto. Bili smo veseli, dokler nismo izvedeli, da bo smučanje nadomestil dolg pohod. Ta je trajal približno eno uro, ob prihodu pa je sledila nova dejavnost – trajnost v 21. stoletju – kjer smo morali v parih sestaviti krajše pismo, v katerem smo izrazili svoje misli in ideje o svetu čez 300 let. Po končani dejavnosti smo si zvečer šli ogledat cerkljansko laufarijo. Lahko smo kupili tudi spominke. Sledila je večerja, nato pa kinovečer. Gledali smo risani film Pogum. Po končanem filmu smo se pripravili na spanje.

1. dan:

Kot vsak dan smo tudi tokrat zgodaj vstali, pojedli zajtrk in se odpravili na smučišče. Tudi tokrat smo smučali približno štiri ure, vmes pojedli malico ter popili čaj in se nato odpravili v dom. Pojedli smo kosilo, potem pa so že sledile razne dejavnosti. Prva dejavnost je bila kam se lahko skrijem. Odšli smo v bližnji gozd in po skupinah izdelovali vsak svoj tabor. Ko smo končali, smo šli nazaj v dom in že je sledila druga dejavnost – kaj lahko zgradim. Ponovno smo se razdelili v skupine in vsaka skupina je dobila 30 deščic, iz katerih smo izdelovali razne stvari. Sledila je večerja, nato pa zabava. Po zabavi so nam podelili priznanja. Morali smo tudi spakirati prtljago, saj je bila to naša zadnja noč v Cerknem.

To je bil tudi naš zadnji dan v CŠOD. Vstali smo, se samotestirali, pojedli zajtrk ter odšli na smučišče. Tam smo bili kot po navadi približno štiri ure, medtem smo pojedli malico in popili topel čaj. Po končanem smučanju smo šli v dom, kjer smo pojedli kosilo, nato smo v avtobus naložili prtljago in se polni lepih vtisov peljali v Deskle, kjer so nas pričakali starši.

Pia in Rebeka, šolsko novinarstvo

(Skupno število obiskov: 4 , današnji obisk: 1)