Učenci naše osnovne šole so v letošnjem šolskem letu z velikim zanimanjem sodelovali na vseh treh ravneh otroškega parlamenta – občinski, medobčinski in regijski. Tema letošnjega otroškega parlamenta, ki je spodbudila številne zanimive in poglobljene razprave, je šolski sistem.
Učenci so pri razrednih urah razpravljali o prednostih in pomanjkljivostih trenutnega šolskega sistema, učnih metodah, ocenjevanju, obremenjenosti učencev ter pomenu šole za življenje. Izsledke svojega dela so osmošolci Sara, Zala, Tilen in Laris predstavili g. županu, Mihi Steglu, na občinskem otroškem parlamentu. Ob tem so izpostavili tudi pomanjkljivosti, ki jih opažajo v kraju.
Na medobčinskem srečanju v Novi Gorici so učenci pod vodstvom mentorice Tjaše Faganel še poglobljeno analizirali izzive šolskega sistema ter predlagali izboljšave, kot so več praktičnega pouka, bolj prilagojen urnik ter več poudarka na socialnih veščinah in duševnem zdravju.
Regijski otroški parlament je potekal v Idriji, učenci pa so skupaj z vrstniki z drugih šol razpravljali o prihodnosti šolstva. Učenki Sara in Zala sta se izkazali z odličnimi argumenti, sodelovanjem in konstruktivnimi predlogi. Njuna prizadevanja so bila opažena in cenjena, nekateri njuni predlogi pa bodo posredovani tudi na nacionalni otroški parlament, kjer nas bo zastopala Sara Humar.
Ponosni smo na naše učence, ki so pokazali izjemno zavzetost, odgovornost in željo po izboljšanju šolskega sistema. Verjamemo, da bodo njihovi glasovi pripomogli k spremembam v izobraževanju ter boljšim pogojem za vse učence.